Zelena naravno, pa koja bi druga boja mogla biti, ali lijepo pristaje ovom sportskom Kawasakiju.Zapravo je svejedno crna ili zelena Z750 je svakako evergreen. Ovaj unaprijeđeni R model su japanci postavili u višu brzinu.Z750 korjene vuče iz 1970-ih godina, 3/4 litre, 4 cilindra, zračno hlađnje, dva ventila za disanje. Zadnji model sa zračnim hlađenjem je bio ZR-7 iz 2003.

Moderniji model dolazi 2004. sa 4 ventila, vodenim hlađenjem, a od 2007. je poznat kao ulični ratnik.
Od 2004. do danas u Europi je prodano 125000 komada, mora se priznati dobar rezultat
koji bi Kawasaki rado nastavio.

Zato je Z750R napredna dorada starog modela koji se paralelno
proizvodi sa starim  modelom. Razlike su slijedeće: novi blatobran, radijalne kočnice,
novi dizajn maske, crno bijeli obrtomjer, vilice preuzete od modela Z100, kao i filigranski
izrađena zadnja vilica, manji žmigavci sa glatkim stakalcima, nešto drugaćiji naplatci,
umesto Qualifier guma su nove Dunlop D 210, noge i ruke odmah nalaze idealne oslonce,
sjedalo je povišeno za 2 cm na 83,5 cm. Po prvom jutarnjem paljenju treba malo saćekati
da dođe k sebi, kao i kod vožnje dok se gume ne ugriju i poćnu ćudnovato dobro pratiti
zadanu putanju. Kod koćenja u zavojima motor ima tendenciju uspravljanja.
ABS jako dobro obavlja svoj posao, bez onog jakog pulsiranja na ručici kočnice. Probali smo i
vožnju bez ABS-a i kočnice tada poćinju dobrano više gristi.

U mašini se ništa nije promijenilo, i dalje je jako kultiviran, mada redni četverocilindraš
ispod 4000 okretaja ne daje sve od sebe, a zapravo pravi užitak poćinje od 6000 okretaja
kada je dobrano živahan. Fine vibracije se osjećaju povremeno na držaćima za noge i volanu
sve do 12500 okretaja kada proradi blokada. Mjenjeć je jako precizan, svih 6 brzina je vrlo
usklađeno. Amortizaciju je moguće potpuno prilagoditi:  tvrdoću i povrat, i naprijed i nazad
s tim da pruža puno rezerve za sportsku vožnju, a uz to je vrlo udoban.

+ vrlo dobar ispuh od nehrđajućeg čelika
  ergonomija i na duže staze
 
– uspravljanje motora pri kočenju u zavojima
  vibracije iznad 6000 okretaja
  spartanski tanko i neudobno sjedalo


 Tehničke karakteristike:

  • obujam    : 748 ccm

  •  snaga: 106 KS, 77,7 KW
  •  max moment: 78 Nm pri 8300/min
  •  kočnice: prednje disk 300 mm, radijalne Nissin četveroklipne
  •  kočnice: zadnje disk 250 mm, 1 klipne
  •  gume: prednje 120/70 ZR17M/c
  •  gume: zadnje 180/55ZR17M/C
  •  težina: 200 kg
  •  max brzina: 232 km/h

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *