Četvrti član Yamahine MT obitelji postavlja nova mjerila među nakedima srednje klase, osvaja agilnošću, neutralnošću i faktorom zabave, a prije svega – povoljnom cijenom

Prošle jeseni u Milanu jedan je novitet posebno zabljesnuo u našim očima. Ne zato što je spektakularan ili ekstravagantan, već zato što nudi gotovo sve što vam treba – moderan izgled, kvalitetnu izvedbu, pristojnu porciju snage i ono najbitnije – vrlo pristupačnu cijenu. Yamaha MT-07 nudi sve nabrojeno i stoga ne čudi što je publika počela sve glasnije brujati o novitetu iz Iwate. Pogotovo nakon službeno potvrđene cijene od 46.900 kn. Tom iznosu zaista nitko ne može prigovoriti!

mt07

Prokomentirajmo prvo kakav dojam MT-07 ostavlja u mirovanju. Osim generalno privlačnog funky-izgleda, motocikl je prepun zanimljivih detalja. Ništa nije skriveno iza plastičnih oplata, u prvom je planu mehanička ljepota svih komponenti. Čak su i blokovi zanimljivo 'izrezbareni' a ne izliveni u najjednostavnijoj mogućoj formi. Stražnja je vilica pravo malo remek-djelo, vizualni je dojam fantastičan iako je izrađena od čelične legure, a ne aluminija.

mt072

Porcija snage od 75 KS puna je šaka brade za početnike. Krstarite li magistralom u turističkom tempu, očekujte prosječnu potrošnju od 4,1 l/100 km, a šesti stupanj prijenosa tada služi kao overdrive. Padne li brzina kretanja ispod 85 km/h, poželjno je šaltati petu jer okretaji padnu prenisko. Obzirom na klasu kojoj MT-07 pripada, zaštita od vjetra nije vrijedna spomena, no četiri vijka na kućištu prednjeg svjetla kao da prizivaju tonirani flyscreen, koji se čini neizostavnim funkcionalno-estetskim dodatkom.

Nakon prevaljenih 700 kilometara, teško je pronaći objektivan prigovor najmlađem članu MT obitelji. Prva dva (MT-01 i MT-03) i nisu se nešto proslavili, treći (MT-09) je podigao dosta prašine, a četvrti stiže baš u pravo vrijeme. Savršen je odabir za prvi veliki motocikl (dostupna je i verzija za vlasnike A2 kategorije), a s druge strane lako možete izgubiti vozačku dozvolu ako pretjerate. Dobroćudan je, uvijek spreman za zabavu, neće vas preplašiti ali ni razočarati. Podsjetio nas je da za uživanciju na cesti nije potrebna konjica od 150 grla, već dlanove možete dobro oznojiti i s upola manjom konjicom. Konkurencija je u velikom problemu, jer osim cijene, tu je i Yamahina servisna podrška na 23 mjesta u Hrvatskoj, a ne valja smetnuti s uma ni trogodišnju garanciju.

mto4

MOTOR
Tekućinom hlađeni, četverotaktni, dvocilindarski redni, balansna osovina, dvije bregaste osovine pokretane lancem, četiri ventila po cilindru, podmazivanje klasičnim karterom, ubrizgavanje 38 mm, katalizator, alternator 410 W, akumulator 12V/9 Ah, mehanički pokretana višelamelna mokra spojka, mjenjač šest stupnjeva, lanac O-ring, sekundarni prijenos 2,688.
Promjer x hod 80.0 x 68.6 mm
Obujam 690 cm ³
Kompresija 11.5:1
Snaga 75 KS (55 kW) pri 9000 o/min
Okr. moment 68 Nm pri 6500 o/min

OKVIR I OVJES
Čelični okvir, teleskopska vilica promjera 41 mm, čelična stražnja vilica, centralno položen amortizer podesiv po predopterećenju, sprijeda diskovi 282 mm, četveroklipna kliješta, straga disk 245 mm, jednoklipna kliješta.
Kotači 3:50 x 17; 5:50 x 17
Gume 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17

MASA I DIMENZIJE
Međuosovinski razmak 1400 mm, kut glave okvira 66 stupnjeva, predtrag 90 mm, hod ovjesa sprijeda/straga 137/130 mm, visina sjedala 805 mm, masa s punim spremnikom goriva 179 kg, spremnik goriva kapaciteta 14 litara.
Garancija tri godine
Boje crna, ljubičasta, siva, bijela, crvena
Cijena 46.900 kn

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *